9 de febr. 2013

GRANOLLERS MITJA MARATÓ 2013 amb el DIATLÈTIC

Dia 3 de febrer, aquest dia no va ser un dia normal i corrent. Més aviat és podria dir que va ser més "corrent" del que havia fet mai.

Va ser el dia que gracies al diatlètic em vaig poder superar un cop més, vaig poder fer la meva primera 1/2 marató i l'única manera de resumir-la seria com a inoblidable

L'ambient era espectacular, 12.000 persones reunides amb un únic objectiu, fer una cursa.
Just abans de començar em vaig reunir amb el  diatlètic, un grup d'esportistes que tenen diabetis on demostren  que la diabetis no és un obstacle per fer esport. El grup diatlètic em va transmetre molt optimisme i el més important, que gràcies a ells podia fer la meva primera 1/2 marató.

Ara sense més preàmbuls escriuré com sempre el diari d'un esportista amb diabetis:

Distància: 21.097 km corrent 
Duració: 2:01:22

Glucèmia al despertar-me -> 145 mg/dl

Esmorzar: torades amb melmelada (8R)

Glucèmia abans de fer la cursa -> 132 mg/dl 
(1/2 suc de taronja) 
Glucèmia al km 4 -> 123 mg/dl 
("gelatina ensucrada") 
Glucèmia km 11 -> 70 mg/dl 
(m'he d'esperar.... un suc, "gelatina ensucrada" i gelatina per esportistes) 
Glucèmia km 17 -> 134 mg/dl
Glucèmia en meta -> 119 mg/dl 

Després del recorregut: Dues mandarines i una xocolatina.

Observacions: Ha sigut una cursa  molt llarga i això implica que s'ha de tenir els nivells de sucre elevats per no anar tan just en la cursa i amb això no m'hi havia trobat mai.... tot i això gràcies al diatlètic ho he pogut solucionar i així he evitat una baixada de sucre.  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada